Sunday, February 9, 2020

Hommik on õhtust targem

kas hommik on õhtust targem või ei
ma vahel ei oska otsustada
vist üdiselt ikkagi kehtib kuid neil
päevil ma vastust võiks vahetada

HomMIK peaks õhtust targem olem-A
Kuid miks õh TUKS hoopis-AS-jad-laabuVAD?
Miks õh TUL on pal-JU-ker-GEM-ol-LA?
Sel-GUS saab siis, kas-mil-LAL-gi-vahe peal?

Aga vahel lihtsalt kuidagi ei saa.

Või on asi süsteemis ja ajas.

Hommiku-õhtu vahel on öö
Silmad et kinni sädemeid lööks
Öösel ikka mõtteid võib tulla
Aga peaasi, et puhkaksid välja

Kaks päeva järjest muidu on üks.

Või asi kuupäeva muutuses.
Või järgmise päeva ootuses.

Võimatu vaheldus vedrutab ringi
Kokku su päevast unenäo mingi

Protsesside
korrastus
Terminaatori
eraldus
Pausil pakutav 
vaheldus
Kas kel-LAST sõltuv 
targutus?

Või on asi just puhkuses.

Kuid siis kui öö ära jääb
Lamad voodis, tõstad käe
Küsid: "miks ma und ei näe?"

Tahaks juba magada
Mis võiks une tagada
Saaks ma oma mõtted vait
Ei midagi, siis passid aint

Aga saab ka nii et:

Keeruliste mõtetega magama
Iseendaga tülis ja keegi ei räägi
Ma ei mäleta mitmes päev juba

Aga mis saab siis
kui sa magad-ei maga
Mõte on kinni mõtete taga
Ükski ei tule
ära ka ei lähe
Blokitud vaikus
vastu kaikus

Ei vähkre, kuid ootad sügavamat und.

Tead, mis ma sul ütlen.

Ei vahet, kas päev toob
Päikest või lund
Ikkagi tarkus 
On ööjoone taga

Hommiku selguses
lahendus saabus.
Me leidsime selle üles!
Ma lõpuks olen vaba.

No comments:

Post a Comment