Friday, February 7, 2020

Sõjamängud

Ma ükskord sain sust jagu
See võttis küll kaua, aga ma võitsin
Kuid nüüd oled sama tugev kui mina

Ja see oli
Pyrrhose võit.
Põletatud maa.

Sa oled ala vahetanud
Ja vahepeal harjutanud
Sa tead mu vanu trikke
ja märkad uusi ka

Sa oled vastikult tugev
Ma ei taha olla su vaenlane
Aga ma ei saa olla ka su sõber

sa lõhud kõik ära
alati ära
midagi ei jäta alles

sinu pärast ma pidin 
elukohta vahetama
ent ikkagi leidsid mu üles

Ma ei taha alla anda
ja sitaks vihale ajab
sest ma ei saa sust jagu
aga ma ei taha alistuda ka

Ükskõik, mida ma teen
ükskõik, mida üritan
alati oled sa sammu ees
või kaks
ja ma ei saa sinuga võideldes
mitte kuidagi paremaks

Ekraanil kursor vilgub.

"A strange game.
The only winning move is 
not to play."

No comments:

Post a Comment