Saturday, February 8, 2020

Läbi valli

palun asendage mu emotsioon
ja eemaldage illusioon
mis mul on ja millesse ma ei usu
kuid usun ja mis tühjendab minu

ma paljastan hambad ja
ma urisen tühjusesse
ma hammustan õhku ja raputan
kujutatud vaenlasse

tunneli lõpus peab olema valgus
lihtsalt peab olema ere uus algus

ma ei mängi
kui pole
nii lootusetu
ma pole
nii päästmatu
ma pole

see peab olema
see saab olema

peab
saab

Ma näen seda.

seda saab parandada
uskumatust kohast
kõige paremini hoitud
peidetud paigast

Saatuse ähvardus, 
kindlaksmääratud
kurjakuulutavad noodid
on kaasa saadetud,
aga annavad hoopis
jõudu ja lohutust.

Püha õiglus ja tõeline pilt.
Lase, ma keeran teisiti kõik!

jälgi neid, vaata

vaata, nad laulavad salaja kaasa
ja hoiavad pöialt

ja õrnalt hõõguv söetükk
süttib
puhta hapnikuga

aga põledes lisandub massi
mitte ei jää ilma

ja nad vaatavad siira imestusega
ja ei suuda nähtut uskuda

Jõuetu tumedusega kasvab eredaima valguse
intensiivus sünkroonses proportsioonis.

valitud teekond näeb ette, et
rong peab sõitma läbi mullavalli
ja jätkama teekonda rööbastest lahkumata

"Palun inseneril lisada juurde auru,
järgmine peatus on avastamata.
Kiiskav söetükk palun asetada ahju
ja jätkata teekonda kõhklemata!"

No comments:

Post a Comment