Friday, February 21, 2020

Ring või joon

Ma ei tea kas sa tahad kui sa tahad kui sa väga tahad mis võiks mõelda või öelda
Iga kord kui ma mõtlen mis ma tahan et sa teaks mis ma teaks siis ma väga tahaks öelda
Minu koht minu peas kus ma saan või ma olen kui on vaja kogu aeg et seal mõelda
Kui sa vaid ainult teaks mis ma teaks või kuis peaks see asi minul väljapoole näima
Liiga vähe pole äge liiga palju ei tee nalju liiga täpselt või noh kui rätsep
Või mingi amet mõni muu mingi teine vaheldus kuidas parasjagu vaja seda väljendada...

Ma ei oska teha vahepeal ainult ring või on joon või sõõr kus ringjoon või kõõl läbi ringi nagu kuidagine mingi kas sul juba pea käib ringi kuule ma ei taha siingi...

aga tegelikult

Tegelikult

Tead

Ma ütlen otse

Sa meeldid mulle.

ja

Kui sa pole siin, siis ma mõtlen sulle.

No comments:

Post a Comment