Saturday, February 22, 2020

Unest unes

Võibolla ma teen ennast keeruliseks
Võibolla ma tegelt pole
Võibolla hea näida keeruline sest
Võibolla teised siis ei ole

Võibolla  ma olen tegelt lihtne seest
Võibolla  ma pole kumbki
Võibolla hea näida kummaline sest
Võibolla annab elul vunki

aga

Ma ei tea mis ma tegelt olen sest
Peegel mulle sisemust ei näita
Ma ei tea mis peaksin arvama ma sest
Kui aga pole viga pole laita

ka

Ütle:

Mis värvi mu rusikad on?
Mis kumaga hõõgub mu süda?

Kas ta on
punane
kollane
valge

või sinine?

Ma ise seda endal ei näe.

Aga selline ma olen
ja edasi ma lähen

Aga sa?

Kaugel?
Või lähedal?

Või oled tähe peal?

Kõik 
mis sinu
sisse jäi,
peab veel välja saama.

ja veel veidram, et

Ma nägin und,
kuidas seletasin und
mida nägin
nendele
kes unes olid
ja kõik oligi päris
ja mul on veel kõik meeles
sellest unest
aga mitte seletamisest...

Kas kui ma jõudsin tuumani
siis edasi kaduski mul huvi?
Või olen unest nii lummatud et
ümberringi muu kõik on savi...

No comments:

Post a Comment