Saturday, February 29, 2020

Valmistoit

Tüdinud oma riimidest
Tüdinud enda lauludest
Kõigel mida teen, on oma hind

Ja see röövib mult mõistuse

Iga kirjutatud asi
fikseerib objekti
ja siis see naljalt
mind rahule ei jäta

Mul sõnad on otsas.
Kõik on ära kasutatud.
Aga mõtted ei lõppe.

Nad aina tulevad uuesti

ja uuesti

ja uuesti

ja kui nad ei oska uutmoodi öelda
siis nad ütlevad vanamoodi
korrates kõiki kulunud
vanu sõnu

ma vist hullun

nad ikka tulevad

vanade seostega
mis on juba moodustunud
sest uute järele
küll nälg
aga pole saada

tahaks veidigi uut sisu

Kõik toit oleks juba nagu ette läbi näritud...

Jälle valmista ette
Ja soojenda üles

Maitse on sama,
mis ka ei tuleks

Soojenda seda!

... soojenda ise

Kõik toit oleks juba nagu ette läbi näritud
Enne kui vaatan ja enne kui söön
on toit juba valmis ja allagi neelatud

Kõik noad on valmis

ja

Noad paistavad
kontrollitult sama teravad
Aga ikka mõni lõikab
veel rohkem sügavalt

Need mängud mida ma ei oska
Ja mida ma ei mängi
Nendele ajutiselt lisandub veel üks

sest

Kõnnak on väliselt tugev
Kõnnak saanud seesmiselt kannatada
Jalast seest lõigatud tükid
Väljast ei paista et kannatan ma

ja

Okkad nüüd keeratud on tagurpidi
Kaardus veidi taha
Ja tõmbuvad nad sissepoole

sissepoole
ahenevalt
kuni okkad
puutuvad kokku

ning

Aeglaselt ronida tunderedelilt
Üles
Siis alla
üles
veelkord alla
ja aitab

nüüd

Ja edasi

Asendada

Asendada

Asendada

Ei, see pole asendus
see on fookuse muutus

Kuhu ma suunaks oma tähelepanu
Palun kleepuge mulle
Kuhu ma vaataks veidi järjepanu
Palun haakuge külge

Silmad otsivad.

Nii siis ongi.

Ma pole enam osa
Aga keda ma lollitan
Pole kunagi olnudki
Nii palju kui ka tahaks

või oleks kunagi tahtnud

kõik nii mannetu
mannetu
mannetu
isekas ahnus

Armetu.

Aga mul on kõht ikkagi tühi.

No comments:

Post a Comment