Monday, February 3, 2020

Lagendiku poole

hing, mu hing, seal sees on hing
nad kõnnivad vee peal
hing, mu hing, seal sees on hing
nad kõnnivad vee peal

nad on siit vaates teisel pool, seal pool
kus lennus vood
ja muud, seal sood...

üks kord  
saan seal
te ha
mis ta han
ja sa ei saa

siis me tee
me sa vaid
passid mõist ma 
tu su suu

longin
... on raudtee
... ja lipp
ja lipp on...seal on
veel lipp... ja lipp
liipris lipp
...ja lipp

raudtee, ma longin raudtee peal
dada tatat taa dada
ja tantsu löön ma seal

oled nii mõistma tu?
i teeskled, ei saa a ru?
kõik on ju näha siit, siit poolt 
ju
...
need on lipud kuusetipust
üpris head on siis!

oled nii mõistma tu?
i teeskled, ei saa a ru?

kõik on ju näha siit, siit poolt ju

need on lipud kuusetipust

üpris head on siis!

kui ma ta han, kõnnin seal

üks kord  
saan seal
te ha
mis ta han

ja sa ei saa

siis me tee
me sa vaid
passid mõist ma 

tu su suu

seal
teisel
pool

No comments:

Post a Comment