Sunday, February 9, 2020

Peitus

Vahel ma olen kõik mis mul on
Ma kaon oma asjade sisse ära
Nii et mind üldsegi polegi näha
Kõik mis ma tahan et on siis on

Igaüks teab minust eri poolt
Kokku need tükid üldse ei saa
Ehk on need välja mõeldud
Iga tükk peab kandma eri hoolt
Kuid kindlalt on välja nüüd öeldud:

Ma ei paista asjade vahelt
kui ei taha
Ma ei leidu tavade taga
kui ei taha

Laen akut ja passin seal niisama.
Keegi ei tule siis mind kamandama.
Olen vaid mina ja ei midagi muud
Keegi ei tea, nii et pidage suu!

Ma nagu haihtuks õhku
Või kuidagi peituks põhku
Mind ei saagi kätte
Te parem otsingud jätke

Võite ju proovida
ei leia te aga.
Vaatke, kus vaatate
Ma seisan te taga.

just hetkel
või seal kus te ei vaata
või kõrval
teie tegusid saadan

Kas mõikad?
Ma sinuga lustin.
Ma olen kõikjal
ja mitte kuskil.

No comments:

Post a Comment