Friday, February 28, 2020

Manööver

Mis on mõnu sees,
Mis ilmas on ilus...

Kui sisend ei tule väljast,
Siis sisend tuleb seest.

Võimalikke asju vaid näitan
Tavalisi asju ei tee.

Kas puudu miskit on minus?
Tükid kokku loen veel.

Vabadel aegadel
endal on aega

Vabadel aegadel
Kõigeks on aega

Vabadel aegadel
aega on mõelda

Vabadel aegadel
aeg nagu seisaks

Vabadel aegadel
asju saab öelda

Oled olnud maailma asemel.
Muid asju kas eiran,
Lükkan järgmisel tasemel,
Vahe-seoseid ma eitan.

Ajas mõju on mahenend,
või ette ma kujutan.

Pilvede vahelt kiirgub valgus
ja hõbe kui pilv,
võibolla tinglik uus algus,
mu vastu särav silm.

Enam asju saa jätta.
Ma pean suruma end läbi.
Teiste asjade sekka,
abiks tahtejõu vägi.

Mu mõtete rütmid
on kaaslaseks mul.
Mu endised ürbid
maast võtma pean nüüd.

No comments:

Post a Comment