Saturday, February 1, 2020

Rääkimata lood

Ligiseisja,

On asju mida ma sulle
mitte kunagi öelda ei saa.

Ma väga tahaks, aga see teeks su katki.
Ja seejärel minu ka.

On asju mida ma ise tahaks,
et kunagi teada poleks saand.

Väga tahan ja nad püüavad teha mind katki.
Ja seejärel teeks sinu ka.


Me vajuks siis kumbki
kokku
keskelt laiali maha

kõigepealt üks

ja siis teine ka

ja kui nii siis...

siis enam poleks sõpru

ja enam poleks peresid ka


See oleks must
ja kole ja üldse mitte tore.

Aga sa oled tore!

Nii et sind kaitsta, ma ei räägi.
aga kui ise leiad, siis sa tead...

et


Kõiki lugusid ei peagi rääkima
Inimeste peade sisse me ei näe
Halvana näivate tegude taga
Südamete sisud jäävad varjule


...ja on mõttetu jätta
kogu headus rippuma
otsuse taha,
et kas ma usun sind või mitte.

No comments:

Post a Comment