Wednesday, February 26, 2020

Otsingud lumes

Ma läksin otsima
Keset lumesadu
Tänavalampide valguse käes

Ma telepordin ühest kohast teise ja
Lihtsalt kaon ära
Ma ilmun katuselt katusele ja
siis jälle haihtun ära

Ma otsin head kohta aga kuskil ei sobi
Leida head vaatepaika aga kuskil ei tohi

Jään
Järjest
Kaugemale
Välja

Mu otsingud on rasked
Ja esialgu
jäävad tulemusteta

kas
varsti
räägin
vaid mälestustega

Kardan et see on nii ebatäpne

Kui kõike kuulatakse pealt
Siis eetris on vaikus

Värskes lumesajus ma ei näe enam
Kõik jäljed kaovad ruttu
Lund aina tuleb juurde
Ja kõik valge sisse mattub

Mis minust alles jääb
Mis sinust

Ma sind otsin
Ja otsin
Ehk peatselt ise ilmud

Puude vahel vist viirastud
Korraks jälle sind näen

Siis kaod

Ja ma otsin jälge

Ikka veel
päevade headust hindan
Selle järgi
kui palju ma sind märkan

No comments:

Post a Comment