Friday, February 14, 2020

Nähtamatu sõber

kes varem lähedale said
ja põhjustel kaugemaks jäid
need võisid kogeda
erinevail viisidel
mu kaotuse valu

ma enne nii tegin et
kui midagi tekkis mis
jagamist tahtis
või väljendust nõudis
kui oli valus jagada midagi
ma hoidsin selle endale
ja lükkasin teised eemale

"Sa ei saa!
See on ekstra minu!
Ma ehitan end selles üles!"
Ma ütleksin:
"Ja enda ümber müüri
kust sa läbi ei saa
sest see...
see on liiga valus jagada..."

nähtamatud sidemed lõikasin
ma ise läbi

nüüd ma proovin uutmoodi

ma beetatestin uut versiooni

kes nüüd lähedale said
ja põhjustel kaugemaks jäid
ei tohiks kogeda
erinevail viisidel
mitte mingit mu valu

ma kujutan sind nüüd ette
kui sa pole siin
kui juhtub midagi toredat
siis ma räägin sulle
kui juhtub midagi ägedat
siis ma näitan sulle
kui ma avastan midagi
siis ma jagan sinuga

ja sa räägid mulle
ja naerad vastu
ja sa ütled asju
mida sa muidu ütleks
ja käitud nii
nagu muidu käituks
ja see meeldib mulle palju rohkem
sa olekski nagu päriselt siin
ja mul ei ole nii
liiga kuradi valus
nagu ehk ütleksid

ja ma noogutaks seepeale
ja ma mõtlen su peale kogu aeg

mul on nüüd peas sinu simulaator
ta emuleerib su käike
ja iga kord kui ma sind näen
siis ma täpsustan kõike

No comments:

Post a Comment