Friday, February 14, 2020

Viis luuletust viies minutis

Praegu kui päev on mul möödas,
süda loob vaikselt.
Vahepeal ei suutnud mõõta
ennast, et kaitseks.

Ja...
Sa oled seal kuskil.

Kui mul on muud teha,
siis kõik on hästi.
Kui ma saan sinuga rääkida,
siis kõik on hästi.

mul on raske leppida, et sind pole

kõik haavad, millest mul kasu,
mis paranema peaks õigesti

Need ma proovin lahti hoida
Ja mitte eriti paraneda,
sest kui need kasvavad kinni,
siis mina lähen kinni.

iga võreruudu vahelt surub läbi praegu
rõhk on nii tugev

ma loon viis luuletust viies minutis
ja ühtki ei saa paika

uuesti ja uuesti
on kõige hullem
ühe korra millalgi
veel elan üle

sekund läks mööda
ei unustanud
ei tunne ikkagi
korraks tunnen
siis kaob ära

ei saa ühendust
ei ole olemas
proovin uuesti

ma ei unusta kunagi
aga ma ei tunne ikkagi

palun ühendage kuskil
juhe ringi
kontsentraat on lahjendatud
viimase piirini

kui soe ma olen?
kas sa tunned temperatuuri?
kui ma mängin oma laulu
kas näeksid partituuri?

aga kui sa tõmbad tagasi
siis ma ei otsi sind enam igalt poolt
sa siis otsima pead ise mind
ja kui kohtume siis tõmbama
mu südamest noolt
mida sa ise sinna ei lasknud
aga mis kusagilt tuli
ja näitama oma hoolt

viiul mängib kuskil

jää vait

Kääksuta mujal.

Veidi teise poole pealt...

Asja kaalun hoolega.

See on keelatud suhtumine,
kust tuleb naasta.

seni

kuni sa oled

ja siis räägime uuesti

Siis räägime uuesti.

Ja sa ei teinud midagi valesti.
Võimalik, et see on teekonna hind.
Ja kõik ongi õigesti.

No comments:

Post a Comment